Subject: FW: Pärnu maakond Lääneranna vald Kirikuküla Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabel
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 18:10:25 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev oli 23/22200-3

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Valdur Viiklepp <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 7, 2024 2:44 PM
To: Gunnar Mägi [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> Lääne
Cc: Karl-Joonatan Kvell <[email-masked]>
Subject: Re: Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabli kooskõlastus TRAM

Tere

Saadan uuesti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks Lepiku päikeseelektrijaama 
projekti nr. V3.

Projektis on kaeviku lõige. Lisaks on pandud kaasa trassi plaan IKÕ ala ja 
pikiprofiiliga.

Uued IKÕ alad tuleb notaritehingu sõlmimiseks koostada läbi PARI keskkonna. 
Lisasin ka PARI ID

https://pari.kataster.ee/magic-link/ee67d69f-3dbe-4412-ac6a-faa6ffbdad70

Tervitades

Valdur Viiklepp

Kontakt Karl-Joonatan Kvell (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 4. jaanuar 2024 kell 15:34:

Tere,

Tänan edastamast. Kuna tegemist projekti spetsiifilise küsimusega, siis 
ennem Valduri tagasitulekut projekti parandatud versiooni meil saata pole 
võimalik.

Tervitades

--------------------------

Karl-Joonatan Kvell

Arendusjuht, Evecon OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 56482552

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 4. jaanuar 2024 13:22
To: Karl-Joonatan Kvell < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabli kooskõlastus TRAM
Importance: High

Tere

Edastan Teile, Valdur eemal

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Gunnar Mägi
Sent: Thursday, January 4, 2024 12:45 PM
To: 'Valdur Viiklepp' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lepiku päikeseelektrijaama liitumiskaabli kooskõlastus TRAM
Importance: High

Tere

Head uut aastat!

Projektist,

1.	Edastasin ikõ näite, palun vastavalt näitele toimetada
2.	2,5m ala, kõikidel tehnovõrkudel 1,0m äärmisest
3.	Endiselt puudub ristlõike joonis teega ristumisel, edastan näite
4.	 Kaeviku lõige, ei vasta tegelikkusele, avatud on kaablid kõrvuti, 
kinniselt riigitee alt ühes kaitsetorus 3+1 kaablit, edastan näite (siin 4+1 
kaablit)

Parimat

Gunnar Mägi